Maatregelen coronavirus

Stichting Attenta neemt, in navolging van de adviezen van het RIVM, maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus.

Het RIVM en premier Mark Rutte hebben nieuwe maatregelen aangekondigd om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Deze maatregelen gelden voorlopig t/m 31 maart. Klik hier om het nieuwsbericht van het RIVM te lezen. Stichting Attenta blijft de richtlijnen van het RIVM en de GGD volgen. Wij stellen ondanks deze maatregelen alles in het werk u te blijven ondersteunen en veilig werken voor onze medewerken te waarborgen. Wij hopen op uw begrip!

Wat betekent dit voor de openingstijden van stichting Attenta?

Onze hoofdlocatie in Gieten blijft open, zoals u van ons gewend bent. Als u verkouden bent, hoest of koorts heeft dan is het vanzelfsprekend dat u thuisblijft. Als u vragen heeft kunt u mailen of bellen. Wilt u toch de locatie bezoeken, schudt geen handen met medewerkers en houdt tenminste een meter afstand als u in gesprek gaat.

Wat betekent dit voor de inloopspreekuren?

De inloopspreekuren schorten wij op tot en met in ieder geval 31 maart. Indien nodig handelen wij zaken persoonlijk met u af en verder zoveel mogelijk telefonisch of via de mail.

Wat betekent dit voor de huisbezoeken?

Huisbezoeken gaan niet door, behalve als het echt noodzakelijk is. Er wordt contact opgenomen met inwoners met wie een afspraak ingepland staat.
Als een huisbezoek toch door moet gaan, overlegt u samen met onze medewerker of er sprake is van verkoudheid, hoest of koorts en/of u in contact bent geweest met een coronapatiënt.
De medewerker schudt bij een huisbezoek geen handen en houdt afstand van tenminste een meter van u. Dit vanwege voorzorgsmaatregelen.

Meer informatie over corona

Het laatste nieuws staat op de website van de rijksoverheid. Daar leest u wat u moet doen om besmetting te voorkomen en wat u moet doen als u denkt dat u besmet bent.
Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn houden wij u via onze website op de hoogte.

Wij danken u voor uw medewerking en begrip.